22 Ekim 2013 Salı

Yeni Yeni Yeniden...

Zonguldak'ta bir ayımı tamamlamış bulunuyorum... Bir ayda bir tane hırka başladım, onu şöyle robaya kadar getirdim ve elimde sürünmeye devam ediyor garibim. Yine eski hastalığım yani 'maymun iştahlılığım' nüksetti. Aslında seviyorum bu hastalığı çünkü bir süre sonra yarım yarım işler bitince bir sürü yeni şeyim oluyor:) Hırkamı arada bir örmeye devam edeceğim ancak yeni planlarım projelerim de var. Kitaplar var mesela... Taht Oyunları'nın en son basılan kitaplarına henüz el süremedim ve burada bulunduğum yalnız olduğum dönemlerde kendileriyle arkadaşlık etmeyi düşünüyorum. En az kitap okumak kadar sevdiğim, çok keyif aldığım el işlerime de yeni projeler eklemeye niyetliyim.

Öncelikle gönül sayfam olan http://www.hanimelim.net/ 'te yeni işler başlıyor, Kasım Ayı'yla beraber yeni projeler var ki, elimden geldiğince katılmayı düşündüğüm bu işler için iplerimi, şişlerimi hazırladım bile... Birincisi çok şeker bir çorap. Şöyle bir şey


Tığ işi de yapmaya bayılırım ki ben ama... O nedenle de tığla örülecek olan çiçekli ve çoook sevimli bu demlik elbiselerine de sarktım hemen. Bunlar da yapmaya niyetlendiğim projeler arasında;


Son olarak da vazgeçemediğim, vazgeçmeye niyetim de olmayan tutkum; BATTANİYELER!

Onunla alakalı da şöyle bir durum var; Nicedir Beşiktaşımızın renklerinde yani siyah-beyaz ve kırmızıyı içeren, ancak iskoç modeli gibi değil de daha çıtı pıtı duran bir battaniye yapmak istiyordum. Günde bir sıra falan yapsam, sıkılınca bırakırım, çok da kasmadan bir zaman sonra  (Allah nasip ederse tabii) güzel bir battaniyem olur diyordum ve mükemmel açıklanmış, mükemmel bir model buldum. Sevgili Canan Hanım  kendi blogunda öyle güzel anlatmış ki, eli biraz tığa yatkın herkes bunu yapabilir. Fotoğrafı şu;
Bu işleri yapmak isteyen, bir şeyler yapmak isteyenlere önerim, siz de http://www.cananca-elbecerileri.blogspot.com ve www.hanimelim.net'ten bu faaliyetlere katılabilirsiniz. Hem boş duranı Allah da sevmez, kul da sevmez diye boşuna dememişler değil mi?

Haydi bakalım, bana kolay gelsin yeni işlerimde, arzu ederseniz sizlere de elbette...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder